Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raah
Cień
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:49, 13 Sty 2006 Temat postu: Zasady Oblivion |
|
|
Jesteśmy klanem skupiającym ludzi, dla których Lineage to przede wszystkim zabawa, przyjemny sposób spędzenia wolnego czasu, oderwanie od rzeczywistości.
Nie wymagamy abyś grał XXX h dziennie. Masz swoją rodzinę, przyjaciół, problemy, hobby. My też.
Nie uznajemy odniesień do mechaniki gry, skrótów, emotów na kanałach ogólnym, klanowym, party i innych. Jeśli szepczesz do kogoś uwzględnij to również.
Wewnątrz klanu kierujemy się zasadami, które pozwalają na jego rozwój i zakosztowanie w przyszłości wszystkich uroków gry. Wiąże się to ze:
- zdawaniem materiałów i części przedmiotów,
- wspomaganiem innych członków klanu w doposażeniu,
- wspomaganiem innych członków klanu w rozwoju.
Kazdy z waszych łupów powinien trafić do skrzyni klanowej bądź jej zdobywca powinien poinformowac wszystkich członków klanu że jest w jego posiadaniu. Niczego nie chowamy "na zapas", a dzieki temu że wszystko trafia do dyspozycji klanu szybciej jestśmy w stanie kompletować dla was wyposażenie.
Wszyscy dbamy o tworzenie i utrzymanie przyjaznej atmosfery wewnątrz klanu. Klan jest twoja "rodziną". Wszelkie przejawy chamstwa wewnątrz klanu nie będą tolerowane, podobnie jak wszczynanie wewnętrznych konfliktów.
Założyciel klanu jest jego wodzem, pod jego nieobecność natomiast przywództwo należy do Kessena lub Boroda. W pilnych sprawach dotyczących klanu decydować mogą ponadto Likeruss i Vermona.
Nasze zachowanie w świecie /poza klanem/ regulują zasady określone przez Radnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Światopogląd klanu można określić jako chaotyczny-neutralny. Pamiętaj jednak by każdy Twój czyn był przemyślany i uwzględniał interes klanu.
/„Chaotic Neutral - "Free Spirit"
A chaotic neutral character follows his whims. He is an individualist first and last. He values his own liberty but does not strive to protect others' freedom. He avoids authority, resents restrictions, and challenges traditions. A chaotic neutral character doesn't intentionally disrupt organizations as part of a campaign of anarchy. To do so, he would have to be motivated either by good (and a desire to liberate others), evil (and a desire to make others suffer), or be lawful neutral. A chaotic neutral character may be unpredictable, but his behavior is not totally random. He is not as likely to jump off a bridge as to cross it.
Chaotic neutral is freedom from both society's restrictions and a do-gooder's zeal.”
Chaotic neutral:
1. May keep his word.
2. Lies and cheats if he feels it necessary.
3. Never kill an unarmed foe, but may knock out or beat up one.
4. Never kill an innocent but may harm or kidnap.
5. Will use torture to extract information but not for pleasure.
6. Seldom kills for pleasure./
7. Is not likely to help someone without an alterior motive. (Even if its just
showing off!).
8. Has little respect for authority.
9. Will usually take dirty money or items.
10. Is very unlikely to betray a friend.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raah dnia Nie 8:50, 20 Maj 2007, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Borod
Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:24, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tutaj kilka krótkich zasad o tym co robimy ze znalezionymi rzeczami:
Do skrzyni klanowej wrzucamy:
- Materiały (surowce np. stone of purity, asofe, coal, itd. takie przy których pisze A material used to make Dwarven items. Can be sold in any shop.) - wszystkie bez wyjątku
- Materiały kluczowe na broń/pancerz - klasy B, A, S
- Recepty - klasy B, A, S
- Strzały - klasy A, S
Do skrzyni klanowej wrzucamy także całe przedmioty (bronie, zbroje), których sami nie używamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|